Dlaczego warto zatrudnić hostessy podczas targów?

Wykwalifikowana i komunikatywna hostessa stanie się jedną z najlepszych wizytówek marki na targach czy eventach – przekonują agencje modelingu. Trudno się z tym nie zgodzić – praca hostessy polega przede wszystkim na nawiązywaniu kontaktów. Doświadczona hostessa może sprawić, że nasza marka zostanie dostrzeżona!

Hostessa jako wizytówka firmy

Na targach i eventach hostessa wita gości. Istotne jest, aby nie tylko odznaczała się proporcjonalną sylwetką i dobrą prezencją, ale również potrafiła przełamywać lody i nie miała trudności w komunikacji. Nawiązywanie kontaktów i rozpoczynanie rozmowy to także jej zadanie. Każda hostessa powinna być odpowiednio przygotowana do pracy na danym stanowisku – w związku z tym powinna przed pracą otrzymać dedykowane materiały szkoleniowe, które przybliżą jej filozofię marki, cechy konkretnych produktów.
Zadaniem hostessy może być także obsługa informacyjna – oznacza to, że w danym miejscu kierują one gości do konkretnych sal, udzielają niezbędnej pomocy, częstują przekąskami i napojami, dbają o ogólny porządek danego miejsca. Wiele topowych firm decyduje się także na wynajmowanie hostess płynnie posługujących się danymi językami. Takie osoby mogą nie tylko swobodnie komunikować się z zagranicznymi gośćmi, ale i posłużyć jako tłumacz – wspominają pracownicy Papilio Agency.

Pomoc podczas organizacji wesela

Coraz częściej hostessy wynajmowane są również do pracy podczas ślubów i wesel. Zazwyczaj para młoda decyduje się na hostessy-animatorki, których zadaniem jest zajęcie się w określonych godzinach dziećmi gości zaproszonych na zabawę. Takie rozwiązanie pozwala na oddanie dziecka pod profesjonalną opiekę i jednocześnie zapewnienie mu ciekawej zabawy podczas nudnych – z punktu widzenia malucha – uroczystości.

Wejdź na https://papilioagency.com i zapoznaj się z ofertą profesjonalnych modelek i hostess